FANDOM

Ostrzeżenie!
Poniższy artykuł zawiera detale dotyczące fabuły bądź zakończenia utworu.
Mechatroni
Dane ogólne
Przynależność Tharkan (Pierwotnie)
Siedziba Macchadon
Dane historyczne
Rozpad 2638

Mechatroni (znani też jako Roboty, Maszyny, itp.) to potężna organizacja zaawansowanych robotów stworzona przez naukowca rasy Tharkan, Queona, sterowana przez jego największe dzieło: superkomputer zwany Omnikron. Celem Mechatronów był nieustanny rozwój oraz eksterminacja wszelkich form życia w kosmosie ze względu na ich rzekomą niższość.

Technologia

Historia

Wczesna historia

Pierwsza Czystka Maszyn

Międzywojnie

Wojny o Hegemonię

Pojawienia

Ciekawostki

  • Mechatroni są "neutralnie źli". Nie są ani związani przez żadną tradycję czy honor, ani zdezorganizowani czy bezsensownie okrutni. Jednomyślnie dążą do swego ostatecznego celu i są gotowi zrobić wszystko, aby go osiągnąć - nic ponadto.
  • Mechatroni stanowią odpowiedź na tzw. Paradoks Fermiego: sprzeczność pomiędzy wysokim prawdopodobieństwem istnienia pozaziemskich cywilizacji oraz braku dowodów na ich faktyczne istnienie na początku XXI wieku. Mechatroni unicestwili wiele takich cywilizacji nim ludzie opracowali technologię umożliwiającą ich wykrycie. Dopiero z czasem nawiązano kontakt z nielicznymi ocalałymi, którzy uchowali się w odległym kwadrancie Galaktyki. Pierwszą wiadomością, jaka ludzkość uzyskała od Holglasów było właśnie ostrzeżenie dotyczące Mechatronów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki