FANDOM

Odmienna
Opis
Autor Mateusz Kałwiński
Gatunek Militarne science fiction
Kosmiczny horror
Informacje o publikacji
Napisanie 30.07.12 - 01.11.12
Druga połowa 09.14
12.03.16 - 17.04.2016
06.09.16 - 20.12.16
25.03.17 - 01.05.17
14.05.17 -
Strony 296 (Szac. 500)
Chronologia
Era Nowa Era
Rok 13 kwietnia 2628
31 maja 2635-2636
Seria Galaktyka wojny
Poprzedzona Oblężony
Następna Odważny

Odmienna to druga część trylogii Galaktyka wojny.

Tinor Issdra kończy naukę w Akademii Wojskowej i zostaje przydzielony do elitarnej jednostki Sił Specjalnych. Nie jest jednak przeciętnym komandosem - podobnie jak jego przyjaciele, dysponuje zdolnościami psychokinetycznymi. Gdy przychodzi mu walczyć z istotami rodem z koszmarów młody żołnierz przekonuje się, że realia pola bitwy niewiele mają wspólnego z wydumanym heroizmem. Tymczasem w odległej o setki lat świetlnych placówce naukowej tkwi uśpiona tajemnicza, starożytna istota, potencjalne zagrożenie dla całej Galaktyki - z każdym dniem bliższa przebudzenia.

Podsumowanie fabuły

Pojawienia

Wedle rodzaju
Postacie Stworzenia Modele robotów Zdarzenia Miejsca
Organizacje Gatunki inteligentne Pojazdy i statki Broń i technologia Różne

Ciekawostki

  • Koncept fabuły oraz głównej postaci pochodzi z roku 2006, jednak w ciągu 6 lat przed właściwym rozpoczęciem pisania powieści został drastycznie poszerzony i zmodyfikowany. Między innymi, płeć tytułowej postaci została zmieniona na żeńską, natomiast liczne mroczne, paranormalne istoty stojące za jej czynami zostały zastąpione przez Demona Gniewu Xeremhela oraz Zera. Jeszcze później, w wyniku gruntownej rewizji całego fikcyjnego uniwersum, fabuła została obdarta ze zbędnego mistycyzmu oraz elementów paranormalnych w stopniu zgodnym z podgatunkiem firm science-fiction.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki