FANDOM

Omnikron
Dane produkcyjne
Planeta pochodzenia Macchadon
Zniszczenie 2638
Producent Queon
Klasa Superkomputer
Stacja bojowa
Dane techniczne
Długość 180 kilometrów
Szerokość 180 kilometrów
Wysokość 180 kilometrów
Kolor Purple navy
Generator mocy Generator sztucznej osobliwości kwantowej
3 reaktory anihilacyjne
Pole siłowe Wyekwipowane
Pancerz Pancerz kwantowo-krystaliczny
Systemy namierzania Wyekwipowane
Uzbrojenie Superciężkie działo grawitonowe
Wyrzutnie pocisków relatywistycznych
Zastosowanie
Przynależność Mechatroni
Rola Główna jednostka dowodzenia
Stacja bojowa
Mobilna fabryka
Lotniskowiec

Omnikron to potężny superkomputer kwantowy skonstruowany przez Queona z rasy Tharkan. Stanowił centralną jednostkę obliczeniową Mechatronów, odpowiedzialną za ich ustawiczny rozwój oraz ekspansję. Po umieszczeniu w trzewiach stacji bojowej stał się najpotężniejszą szeroko pojętą istotą inteligentną w Galaktyce, jednak nie niepokonaną.

Wygląd

Po przeniesieniu świadomości Omnikron stał się systemem operacyjnym kolosalnej stacji bojowej o kształcie ośmiościanu foremnego. Długi, szeroki i wysoki na 180 kilometrów był jedną z największych sztucznych konstrukcji w całej znanej Galaktyce. Swego rodzaju dziób stacji stanowił jeden z równikowych wierzchołków wielościanu. Trójkątne płaszczyzny konstrukcji miały kolor purple navy i były nieskazitelnie gładkie. Jedynie liczne spłaszczone kopuły generatorów grawitacyjnych zdobiły ich powierzchnię.

Cztery frontalne płaszczyzny dziobu stacji posiadały zdolność do rozsunięcia się na boki. Odsłaniały wówczas niewielką część wnętrza kolosa, niczym ukryte wewnątrz czarne miasto prawie całkowicie wypełniające przepastną przestrzeń. Znajdowały się w nim dziesiątki wrót hangarów, które stanowiły ujście dla budowanych na pokładzie dronów. Przede wszystkim jednak, wierzchołek konstrukcji zwieńczony był dość długą, wysuwaną lufą superciężkiego działa grawitonowego, które stanowiło główny system uzbrojenia Omnikrona. Maksymalna siła ognia działa wystarczyłaby, żeby zniszczyć brązowego karła. Co więcej, Omnikron był również wyposażony w kilka wyrzutni pocisków relatywistycznych. Rozpędzone przez potężne akceleratory elektromagnetyczne oraz wbudowany napęd anihilacyjny do prędkości bliskich prędkości światła głowice detonowały w pobliżu celów, przeważnie niezdolnych do wykonania uniku na czas, zalewając je chmurą śmiercionośnych odłamków.

Wnętrze Omnikrona wypełniał skomplikowany system fabryk statków kosmicznych oraz przekaźników mocy. Banki danych oraz zaawansowane procesory sztucznej inteligencji ukryte były w bezpiecznej głębi konstrukcji. Queon stworzył również pokaźny kompleks laboratoriów i warsztatów, gdzie mógł w spokoju pracować nad kolejnymi projektami. W samym centrum stacji znajdował się zaś unikalny generator sztucznej osobliwości kwantowej, który zapewniał Omnikronowi niewyobrażalne ilości energii. Prowadziły do niego nieliczne, silnie strzeżone szyby wentylacyjne oraz techniczne. Ponadto, trzy reaktory anihilacyjne zapewniały dodatkowe zasilanie.

Historia

Wyposażenie

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki