FANDOM

Ostrzeżenie!
Poniższy artykuł zawiera detale dotyczące fabuły bądź zakończenia utworu.
Sonder Karso
MGS Sonder Karso.png
Dane biograficzne
Pochodzenie Texakus, Toshe
Narodziny 4 luty 2600
Śmierć 2638
Opis fizyczny
Gatunek Człowiek
Płeć Męska
Wzrost 185 cm
Waga 84 kg
Kolor włosów Ciemnobrązowe
Kolor oczu Jasnoniebieskie
Karnacja Śniada
Protezy Prawe oko
Prawa dłoń
Lewa noga
Dane społeczne
Przynależność Konfederacki Korpus Marines
Ranga Starszy kapral (Oblężony)
Starszy sierżant (Odmienna)
Starszy sierżant ogniowy (Odważny)
Służba 2620-2638

Sonder Karso (przezywany Lewus, później Zimna Furia) to mężczyzna pochodzący z Texakusa.

Wychował się w patologicznej rodzinie zamieszkującej biedną dzielnicę miasta Toshe. W wieku dwudziestu lat dołączył do Konfederackiego Korpusu Marines, gdzie służył w elitarnej jednostce Gromowładnych jako pilot Grama.

Wygląd

Sonder Karso Cpl.png

24-letni Karso na początku Oblężenia Texakusa.

Sonder Karso był wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną, rodowitym mieszkańcem znanego z bogactwa kulturowego Texakusa. Miał śniadą karnację. Prostokątną twarz cechowała szeroka szczęka oraz spory, dosyć płaski nos. Proste, ciemnobrązowe włosy zazwyczaj były bardzo krótko obcięte. W młodości regularnie golił zarost, później zaczął utrzymywać krótki. Z wiekiem jego twarz pokryła się bliznami od postrzałów, zadrapań oraz pobliskich eksplozji. Jego lekko skośne oczy miały charakterystyczny, jasnoniebieski kolor.

Najczęściej nosił wojskowy mundur KKM albo OKB, kiedy brał udział w boju. W życiu codziennym, poza strefą wojny, ubierał się w zwykłe, nierzucające się w oczy koszule i spodnie o zazwyczaj ciemnym kolorze. Preferował lekkie buty sportowe.

Biografia

Osobowość i cechy

Sonder był nad wyraz samodzielny i niezależny. Już jako nastolatek musiał radzić sobie sam ze względu na ciężkie warunki panujące w domu rodzinnym. Był introwertykiem, który wolał większość czasu spędzać w samotności. Zazwyczaj czuł się nieswojo w towarzystwie, szczególnie osób natarczywych albo wrogich. Małomówny i obojętny, uważany był przez innych za ponuraka. O ile Karso potrafił zachować spokój oraz zdrowy rozsądek nawet w sytuacjach stresowych, wewnątrz targały nim wątpliwości oraz tłumiony przez lata gniew. Zazwyczaj kierował się chłodną logiką, miał w zwyczaju staranne analizowanie sytuacji. Nie lubił działać impulsywnie. Czasem jednak nie był w stanie powstrzymać wybuchów negatywnych emocji.

Z natury nieufny oraz aspołeczny, nigdy nie miał zbyt wielu znajomych. Miał problemy z okazywaniem emocji, cechowała go wstrzemięźliwość. Mimo to, był szalenie lojalny wobec przyjaciół. Czuł wdzięczność za wszelkie przejawy sympatii oraz wsparcia. Starał się ignorować lub zbywać wrogo mu nastawionych. W środku żywił jednak głęboką urazę za nieraz niesprowokowane przejawy antypatii. Nie znosił się podporządkowywać osobom, które nie uzyskały jego szacunku.

Wskutek trudnych przeżyć, a także targających nim sprzecznych emocji i cynizmu, przez wiele lat Sonder miał problem ze znalezieniem celu, do którego mógłby dążyć. Choć miał mieszane uczucia wobec starszego brata, dołączył do wojska z jego powodu. Chciał też w ten sposób znaleźć ujście dla skrywanego gniewu oraz wykorzystać zainteresowanie mechaniką. Nie uważał się wszakże za kandydata na dobrego dowódcę, nie zależało mu również na tym, aby imponować innym. Wielokrotnie zastanawiał się, za kogo miałby walczyć. Liczne potyczki stoczone w trakcie Oblężenia Texakusa doprowadziły go niemal na skraj rozpaczy, ale ostatecznie pomogły mu pojąć wagę więzi tworzonych z towarzyszami broni oraz walkę w imię bezbronnej ludności cywilnej. Choć stracił starszego brata, wielu przyjaciół oraz dom, nabrał silnego poczucia solidarności z żołnierzami.

Talenty i umiejętności

  • Znakomita sprawność fizyczna.
  • Duże doświadczenie oraz bardzo wysokie zdolności bojowe.
  • Zmysł zagrożenia, który alarmuje nawet przed niebezpieczeństwami nie wykrytymi przez żaden normalny zmysł.
  • Zdolność do przewidywania ruchów wroga z niewielkim wyprzedzeniem.
  • Nadludzki refleks.
  • Berserk - trans bitewny, w którym zarówno silna wola jak i sprawność fizyczna osiągają optimum.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki