FANDOM

TotalWarUniverse

Obecne logo cyklu.

Cykl Wojna Totalna to nadchodząca seria zbiorów opowiadań oraz powieści osadzonych w fikcyjnym Uniwersum Wojny Totalnej, autorstwa Mateusza Kałwińskiego. Obejmuje on dwie główne serie, Galaktykę wojny i Świat Zagłady, oraz dodatkowe opowiadania i powieść Najczarniejsza godzina.

Zawartość

Galaktyka wojny

Świat Zagłady

Najczarniejsza godzina

Postęp

  • Pierwszy odcinek całego cyklu, Wrak, został napisany między 30 października a 24 listopada 2009 roku.
  • Drugi tytuł należący do serii Galaktyka strachu, Artefakt, został napisany między 12 grudnia 2009 roku a 28 stycznia 2010 roku.
  • Pisanie trzeciej części, Sobowtóra, trwało od 2 lutego do 9 marca 2010 roku.
  • Pisanie pierwszej powieści cyklu, Oblężonych, rozpoczęło się 1 kwietnia, a skończyło 20 listopada 2010 roku. Powieść zostanie poddana gruntownym ulepszeniom nim zostanie uznana za sfinalizowaną.
  • Dodatkowa, czwarta część serii Galaktyka strachu - Czerń niezgłębiona - została napisana 19-22 grudnia 2010 roku.
  • Piąte opowiadanie serii, Spirala, napisano między 15-18 VII a 2-9 VIII 2011 roku.
  • Ostatnią część cyklu Galaktyka strachu, Super Zero, napisano w dniu 24 IX 2011.
  • Pisanie drugiej powieści cyklu, Wygnanki, rozpoczyna się 30 VII 2012. Prace zostają jednak przerwane i w trakcie 2013 postępy są nieznaczne. Powrót do pisania powieści na poważnie ma miejsce we IX 2014.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki